AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom0099 Bende oturmalı simit var onuda iki numarama kullanicam golgelikli. Bende kuponla almayı düşünüyorum 🙈
Deletedmom0099 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ahahah gölgelikli değildi bendeki ama çok iş gördü gerçekten kim önce gelirse o bahsetsin kalitesinden o zaman 🙈
BugsBunnyy Deletedmom0099 myminibaby kolluk alin cok rahat batmiyor.bu yelekler denizde yukari cikip koltukaltini rahatsiz ediyor simitlerde yukarda kaliyor cok vuducu o da bence kullanisli degil.
BugsBunnyy Deletedmom0099 cok artmis fiyati benim aldigima baya oluyor.muadilleride vardi aslinda ama onlarda benzerdir fiyatlari