kızlar yazın tatilde kullanmak icin can yeleği bakıyorum. pembe olana 1-3 yaş diyor ama içi süngerliymiş şişirme yokmuş o yüzden dengede tutabilir mi emin olamadım. sarı olanda 3 yaş diyor ama 2 yaşta kullanılabilir mi acaba? şu meşhur kolluk hariç 2 yaş için önerebileceğiniz bir şey var mı? içi oturaklı simit kullandım geçen yıl ama şuan ona sığmaz bide içinde durmak istememişti o da tercihlerimden değil o yüzden

