Skbn01 benim ikisi isteyerek olmuştu tam her zoru geçtik ikisi de büyüdü biraz tuvalete alıştılar kilolarımı verdim işime döndüm çok rahatım derken hop kaza kurbanı olduk ikisi normal doğum olduğu halde sırf bağlatmak için sezeryan oldum şuan kafam çok rahat yıpratıcı bişey ama o korkulu düşünce