Kızlar benim 7gun sonra oğlum 4aylik olcalak regl iki geçti ara ara sancı geliyor ama olmuyor ve sol kasik bölgema ağrıyor. Bende korktum dün akşam test yaptım. Hemen çıkmadı biraz zaman girdi araya baktım çift çizgi pozitif olan tarafta silik çizgi çıkmış erken belli olabilirmi acaba çıkarmış doğru sonuç