Rosemary dere-07 benim doktorum normal doğum sonrası ayakta duş aldığın sürece sorun yok demişti. Doğumdan 7 saat sonra duşumu aldım.geçmiş olsun
Okaydogan dere-07 3 ay oldu dogum yapalı normal dogum yaptım dıkıslerım vardı agrı cektım bı arkadas onerdı kantoron yagını sur o bolgeye 3 gun de oturabıldım hıcbır agrım kalmadı dıkıslerım cabuk dustu 1 ay agrıyı bosuna cekmısım lutfen dene