dere-07 canım beim 20 gun de iç dikişlerim düştü.ve doktora sorduğumda banyo yapmanı önerdi sık sık sadece oturarak yapma dedi. duştan çıkıcam zaman ılık suyu tut dikişlerim olduğu yere yumuşatıyor çabuk kayniyor. duştan çıkınca lavabodan çıkınca iyice kurula.hemen düşer.bide ped kullanma ped orayı nemli bırakıyor hem kötü kokuyo.hemde iyileşmesi uzun suruyor