Ben sabahı denedim zor oluyor o yüzden öğleden sonra tek öğün olarak ilerlemek istiyorum birde burdan birkaç arkadaş olursa teşvik olur tartı günü vs olur daha iyi olur diye düşündüm ben 83 kiloyum 2 yaşında oğlum var Bu arada kızlar ama yarın güncel kilomu yazıcam aç karınla