Bellaesmer 236 geldi 5 petek 2 havlupan yanıyor. Bir sene oldu bu eve taşınalı her gün dua ediyorum evi yapan adama. 35-40 arası gece gündüz hep yandı.2 küçük bebeğim var yelek bile giydirmiyorum çok şükür ısınıyor ev. Öbür evimde 60-65 de yakiyordum klima aciyordum yine isinamiyorduk. Evin yalıtımı ve camlar çok önemli