Bellaesmer ya bizimkinde mi bi hata var biliyorum her turlu yuksek geliyo faturalar ama bizim 8 petek merkezi sistem pay olcerde yok herkes sonuna kadar acmis tum bina 650 tl ve icerisi cok fazla sicak biz peteklerin derecesini dusuruyoruz hatta icerisi cok kurudugu icin kismamiza ragmen sicak ama ablamlarin 3 petek 1000 lira ev de buz gibi 3 petege 1000 8 petege 650 cok sacma degil mi neye gore kesiliyor bu faturalar