Ervakts ebruli_pyz var ama kaç kere taktım bilmiyorum hele de bebek olduğundan beri hiç takmıyorum 😊 tek taş daha şık bence
Feyyyzza ebruli_pyz bayadır var üc sene önce sözümde takmıştı eşim baget. Hala duruyor hevesim kaçtı nasip olursa değiştirmek istiyorum
Okumayageldim ebruli_pyz kızı çizerim diye tektaş baget hiç takamıyorum ya bi defa yüzüne değdi o oldu yerlerini bile unuttum
Sueris Adige55 bende ilk duydugumda çok gülmüştük. Kızın teki yazmıstı kocam bana baget almıs acaba ben ne alsam diye bende yazmıstım tavuk piliç al sende bacım diye baya makara yapıyorum sanmıslardı 😂 hiç unutmam 🤷🏽♀️😬
ezgezg ebruli_pyz eşimin evlilik teklifi baget yüzüktü ve çok beğenerek takıyorum bagetimi. Bence tektaş sıkıcı
Banaannede ebruli_pyz millette para kalmadı da ondan. Baget parça pırlantadan olduğu için ucuz. Hem de bakınca kocaman duruyor. Aynı boyutta tek taş onun kaç kat fiyatına geliyor.
Gunsss Görsel olarak tek taş daha hoşuma gidiyor benim bazen alyansımın yanına takıyorum bazen beş taşla yanyana takıyorum,
ebruli_pyz Gunsss ne güzel ben cocuklardan sonra tek taş takamadım ya canları acıyor bazen çiziyordum
anataraf1leoparbenim ebruli_pyz en son altın hakkımı cartier yüzük den yana kullandım ama baget ve Nilüfer tek taş çok hoşuma gidiyor bende böyle zamanlarda yüzük bozdurunca pırlanta dahi olsa değer kaybediyor diye ya gümüş ya Çelik alıyorum çünküsü altınlarım vardı bittimi dolarlar yurolar gittimi modunda çok oldum en aZından onlara kimse erişmez 😂😂😂