AfraZ Bana da aynı şeyler söylendi fakat ben oldum aşı yalnız kendi doktorunuzdan yani Hematoloji uzmanından onay almanız çok daha doğru olur.
Ben Sinovac oldum bir problem yaşamadım fakat aynı hastanede benimle aynı rahatsızlığı yaşayan biri 10 gün kadar hastanede gözetim altına alınmıştı aşıdan sonra.Mutlaka bir Hematolog ile görüşüp öyle aşı olun.