Merhaba kızlar daha önce bacaklarımda sebepsiz morarma oluyor diye post açmıştım bugün araştırma hastanesinde test yapıldı Trombosit düşüklüğü çıktı doktor hemen profesörü aradı oda Hamile kalırsa çok dikkat etmesi gerekiyor çok sık kontrol edilmesi gerekiyor Onun dışında uzun yolculuğa çıkma uçak yolculuğunda bile kalkıp hareket etmen gerekiyor dedi her an pıhtı atabilir ve oksapar sürekli kullanmak zorunda kalabilirsin morarma olunca hemen gel dedi pıhtı atması yaşayan var mı önlemek için bir şey yapılabilir mi Birde kalp hastasıyım Bebeğim çok küçük bana bir şey olursa ona kim bakar Rabbim hiç bir evladı annesiz bırakmasın inşAllah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻