Maviboncuk3 muhendisinoglu diye bir sayfa var instagramda orada şokun ıslak mendili temiz içerikli diye yazmıştı ve fiyatıda diğer ünlülere göre daha makul ben ondan kullanıyorum bir problem yaşamadım ara sıra ısıtılıp soğutulmuş zeytinyağı sürüyorum pişik olmaması için o kadar kaldı ki Adanadayız yani sıcaktan çocuk pişik olabilir ama şükürler olsun olmadı