Maviboncuk3 canım ben baby&me bebek temizleme pamuğu kullanıyorum ıslak mendil hiç kullanmadım o yüzden fikrim yok. İlk doğdugunda molfix kullanıyordum pişik yaptı sonra minies denedim oda pişik yaptı günde 10-12 kere bezini değiştirmeme ve sebamed pişik kremi kullanmama rağmen. Sonra prima premium aldım ama pişik 15 gün daha devam etti. Baktım ki her bebeğin cildi farklı en pahalısınıda alsam en uygununu da alsam piştikten kurtulamıyoruz bende BİM’in bezini aldım ve şaka gibi hiç pişik olmadı. Pişik kremi de kullanmıyorum artık. Hatta akşam 10 gibi bağladığım bezi sabah 8 gibi 9 gibi çıkarıyorum ona rağmen hiç bir sorun yok. Bebeğimde rahatsız olmuyor demek ki emiyor. Sızdırma falanda yapmadı hiç fiyatıda çok çok uygun. Her bebek farklı oluyor bize iyi gelen başka bir bebeğe iyi gelmeye biliyor o yüzden deneyip görmen lazım canım🤗