adasaripapatya Prensesimmmm1 Kaçında olur bilmiyorum ama Mart’ta eleme olacak demişsiniz ya o açıklandıktan sonra tekrar yazılacak işte
hilaliii Prensesimmmm1 yok hiç Mayısda yaptık Haziran’da aciklandi ama askeriyenin tarihleti her zaman sarkar asla günü gününe uymaz benim eşim de 3 yıldır suriyedeydi yeni geldi mardindeyiz şimdi Allah sizi de kavuştursun inşallah en kısa zamanda