Daha çok küçük ama☺️ Kokuna ihtiyacı var, koynunda olmak istiyor☺️ Hayata adapte olması için desteğine ihtiyacı var. Bazı bebekler daha zor adapte olurmuş. Sabaha kadar koynumda omzunda uyuduğunu bilirim ilk aylar. Herkes olmaz dedi, çok alıştırdın dedi. Ağlasa da çatlasa da beşikten alma dedi. Ama ben annelik hislerimi dinlemeyi daha doğru buldum. Ve pişman değilim. Öğle uykuları dahi kucağımdaydı. Bağımsız uyumaz gibi geliyordu ama uyuyor artık. Her şey bir süreç. Çok zorlayıcı belki ama bebeğinin ihtiyaçları öncelikli bence. Güvenlik önlemlerini al, al koynuna uyu☺️ Ben ilk 2 ay uyku diye bir şey bilmedim☺️