Kızlar bebeğim 1 aylık doğduğundan beri beşiğinde yatıramadım uyumuyor orda kucağımda uyutup koyuyorum bir kaç dakika sonra uyanıyor koltuğa alıyorum uyuyor gecede aynı orda uyumak istemiyor klimadan dolayı oturma odasında yatıyorum koltukta Benimle uyumak istiyor nasıl alıştırıcam beşiğe bir fikir verin nolur