AsyaHumam mucizem3006 Arkadaşım öyle söylemişti ama amacım korkutmak değil asla, belki de arkadaşım abartıyor veya yapan doktordan ötürü vs. olabilir. 🙏Ben de yaptıracağım vakti gelince.
Neslim123 AsyaHumam korkutmak istemem ama arkadaşınız doğru söylemiş muayeneye anneleri almıyorlar ama benim bebeğimde dahil tüm bebekler ağlayarak çıkmıştı bizde bişey çıkmadı çok şükür ama çok geç kalınmaması gereken bir muayene olduğunu düşünüyorum
mucizem3006 AsyaHumam 3 defa muayene oldu oğlum hiçbir zorluk yaşayamadık doktordan kaynaklı olabilir
bbmoms AsyaHumam biz 9 aylık yeni yaptirdik makine ile bakıyor çok kısa süren bir işlem hiç bir zorluğu yok
Begumnur 50 günlükken gözlerinde kayma var diye götürmüştüm. Muayenenin herhangi bir zorluğu yok. Doktor elindeki aletle bakıyor sadece. 6 aylıkken her bebeği kontrol etmek gerekir o yüzden bir daha getirin demişti. Tekrardan gidicem.
utangacayimonti Bebekler korktukları için ağladıklarını düşünüyorum ben 4 aylıkken yaptırdım sadece eline bir cihaz alıp bakıyor o kadar ve kesinlikle kontrol edilmesi gerek beyin tümörü bile gözden anlaşıldığı oluyor ihmal edilmesi gereken bir şey değil asla
DogaBerra mucizem3006 2 aylık bebeğim de benim göz teması var takibi var merak ettim . Teşekkür ederim fikriniz için 😊
DogaBerra Aysel03 açıkçası ben de biraz ilerleyen zamanda götürmek istiyorum da geç kalır mıyım diye sormak istedim
DogaBerra Mervan-21 bizim şimdilik bir sorunumuz yok aslında göz takibi var göz yaşı var çapaklanması yok 2 ay 11 günlük geç kalmak istemiyorum eğer ilk 3 ayda ise sormak istedim teşekkür ederim
Alisaaaaa DogaBerra genelde Dr lar 1 yaşında önerir ama biz 4 aylıkken gittik hipermetrobu olduğu ortaya çıktı 9. Aya kadar takip edildi ve 9. Ayda gözlüğe başladık. Kesinlikle ihmal edilmemesi gereken bir konu