Mervan-21 Duyduklarımı söylüyorum hiç yaptıramadım ama belki de yaptıran arkadaşım abartıyordur bilemiyorum. Bebişi çok ağlamış vs. Ben de bunu duyunca çok üzüldüm, korktum açıkçası. Ama yaptırmak gerek elbette, ileride bir sorun çıkarsa daha çok üzülürüm. 🌸