Bebeğim 3 ay 4 günlük. Tek olduğum icin doğduğundan yana yaptıklarım bunlar. Sabahları uyanınca el ve ayaklarını esnetiyorum. Pamuğunu biraz nemlendirip yüzünü siliyorum, evin en ışık alan odasına geçiyorum. Ana kucağında oluyor, oturup epey sohbet ediyorum. Şarkılar açıp söylüyorum, söylerken el kol hareketi yapmam dikkatini çekiyor. Kucağıma alıp beraber oynuyorum bu Ankara havası ya da Antep halayı olabiliyor 😅 yorulup emiyor uyuyor. Uyandığında kitap okuyorum kitaptaki resimleri gösteriyorum, ki genelde sesiyle tepki veriyor. Çıngıraklarını getiriyorum, onları konuşturuyorum. Şekiller şarkısını açıp bak bu üçgen bir iki üç kenarı var diye sayıyorum evin içindeki eşyalarını. Bazen annemlerle görüntülü görüşüyorum ona atılıyor. Hışırtılı kitabı henüz tam tutamıyor ben çeviriyorum karşısında. Sayfalarındakini anlatıyorum. Beşiğinde dönencesi var , yüz üstü yatırıp dönenceyi açıyorum sese ve harekete tepki veriyor. Mutfağa ana kucağıyla getiriyorum, yemek yaparken yağı aldım tencereye koydum gibi anlatıyorum oyalanıyor bir şekilde. Zaman çok çabuk geçiyor ☺️