Prettymom Deletedmom_36 biraz önce ben de öyle yaptım konuşarak baya duruyor 1 saate yakin beni izledi huysuzlanmadan. Bir de evin her yerini izliyor o yönden de cok iyi oluyor 😊
Aysglshn Prettymom devam et sen zorlamadan memeye koymaya. Büyütenler nasl büyütüyor gelecez üstesnden. Ama ihtiyaç duyduğunda yardm istemekten çekinme. Ben bugün annemi çağırdım duşa girmem lazm🙃 bide evden çalısıyorm iş birkti şansımada bugün çok huysuz ama geçecek 🤷🏻♀️
Prettymom Aysglshn öyle yapıyorum insallah böyle böyle atlatacağım. Ayni şeyi ben de düşünüyorum ya kimler üstesinden geliyor zorluklarla büyütenler var benim imkanım kendime gore var şükür bakamamak için bir sebebimiz yok gerçekten.
Prettymom Melike55 ben de biraz önce rahat rahat mutfak topladim. Dedim bunu foruma yazmam lazim eger başkaları da yapıyorsa devam ederim 😄
BKumsal Prettymom Benim kızım kolik bir bebekti. Gündüz arabasıyla gezdiriyorduk, akşam da arabasını içeri alıyordum örtü serip öyle uyutuyordum ben. Ahh ahh … geçen yıl temmuz ayları huni ile gezmek istediğim zamanlardı. Çok şükür büyüyor önemli olan bu😌