2 aylık kızımla bugün ilk defa evde başbaşayiz annem,kayınvalidem,eşim diyene kadar bu güne geldik😄 ben evde işimi yaparken özellikle mutfakta kızımı pusete koyuyorum bebek arabasından beni izlerken ben de işimi bitiriyorum. Evde bebek arabası kullanan var mi bir sakıncası yoktur dimi🤔😊