Pamugunannesi evet tam rezillik. Taksilerde aşırı pahalı doktpra gidip gelmek için 300 veriyorum en iyi şhtimalle. Aileme gitmek için 100 ee topluyorum nerdeyse bi kredi parası yapıyor☹️ Toplu tasıma ağı çok gelişmiş olsaydı yada taksi ucuz olsaydı belki arabasız da olurdu. Tabi evin de avantajları var ama gençve çocukluysanız arabasız hayat gerçekten cok zor😂