Zeynepyaren ilk olarak bence ev. Arabayı yatırım olarak görmüyorum artık. Sürekli cebinden yiyor. Hem kredi ödicen hem arabaya benzin, vergisi, kaskosu, sigortası onlara para vercen bir de aksilik oldu mu arıza falan uğraş dur. Araba sürekli cepten yer ben arabaya artık yatırım gözüyle bakamıyorum