Esrayaz doktora da gitmissiniz aslinda ama kafanizi karistirmislar biraz,pek net bir bilgi yok. Takip etmeye devam edin,aydan aya çok değişiyorlar. Önümüzdeki ay hic bir değişiklik gostermezse ona göre bir degerlendirme yaparlar heralde,umarim degisir ve donemseldir. Tek tavsiye edebilecegim kafasini vurdugunda ona endisenizi belli etmeyin,kasten yapiyorsa annenin kaygisi daha çok hoslarina gidiyor,oyun saniyorlar.