1 yasinda oglum kafasini yere vuruyor 1 aydir dis dediler disi cikti norolejik olabilir dediler kafa cevresi geriden geliyor diye beyin buyuyup kafa cevresi kucuk gelebilir dediler pskiyatriye sevk ettiler ofke nobeti diye doktor doktor geziyorum bebegimin yanindan su icmeye bile gidemiylrum aninda kafasini ritmik hareketlerdle yere hizi ni aetirarak vuruyor yastik koyuyorum asla olumsuzluk cumlesi kuramiyorum hayir dedigimde kafasini morartasiya kadar vuruyor gel desem bile vuruyor herseye ofkeleniyor yumruklarini isiriyor kucagimda vurcak yer olmassa o da bende yiprandik yerde onunla birlikte oyuncakrin yaninda oturyorum su icmeye bile kendim gidemiyorum fikri olan varsa yazabilirmi denemedigim yontem kalmadi dikkat dagitma falan yardima ihtiyacim var 😔😔