Denizmooom Adamira evet bende de skar dokusu hala var plastik cerrahi noskar yazıyor bi ara düzenli kullandım kenarlerı silinmeye baslad gibi ama suan bosladım yaza soğur tekrar baslıcam eğer para verip alırsanız silikonlu skar üçğnnkremler var
ilknur-3 Bende verem asısında bile keloid olustu. Aynı skeilde apandisit ameliyatım da ki izde bile oldu. Kesinlikle doktor ameliyat önermedi. Eger alınırsa daha fazlası cıkar dedi. Vucudum cok yatkın keloid e. Cok kötü bir görüntü ama elden bişe de gelmiyor