Adamira Selam arkadaşlar , sezeryan olalı tam bir sene oldu benım bu iz geçmiyor iz derken pembe ve kaparık bır şekılde, sızın de böylr mi bu arada 64 kg 1, 65 boyum
merkurkedisiii Adamira canım benimde öyle 4 ay oldu doğum yapalı keloid olmuş oluyor onu 2. Doğumda düzeltiyormuş doktor
lalbg Adamira contactubex diye bi merhem var geçirmediği iz yok. Doğumdan sonra hemen kullandım şu an hiç izim yok rahat rahat bikini bile giyinebilirim.
BirAlparslanAnnesi merkurkedisiii keloid temizlenmez.temizlenmemeli.nekadar bıçak değerl temizlenmeye çalışılırsa okadar yayılır malesef.
merkurkedisiii Mery103 Ten ile alakalı kuzum kişinin teni ne kadar hassas olursa okadar olma olasılığı yüksekmiş. Google keloid dikiş izi görseli yazarsan anlarsın 🙏🏼
Mery103 merkurkedisiii Benimde öyle sanırım 5 ay oldu doğum yapalı ana kırmızı çizgi gibi duruyor burda önerdikleri kremi kullanayım inşallah geçer 😇
merkurkedisiii BirAlparslanAnnesi valla ablamda da oldu aynı problem 2. Doğumda doktoru görüp düzeltmiş zaten aynı yere yakın tekrar çocuk çıktığı için bi problem yaşamadı
Adamira BirAlparslanAnnesi bu dr hatası degıl yani dimi dogru anlıyor muyum, bir arkadaşım ile konuşdum hiç iz kalmamış
BirAlparslanAnnesi Adamira hayır değil tabiki.keloid dokunun hızla iyileşmesi durumunda oluşur aslında sizin teninizle alakalı bir durum.
nneslihan Adamira hayır öyle değil benimki. Çok çok dikkatli bakılınca belli oluyor. Bunun için kremler var belki işinize yarar. Benim kendi yara izimin kremle toparladığını düşünmüyorum 1-2 kere sürdüm çünkü ama ismi siliskar jel idi. Doktorum vermişti, bir bakın isterseniz
BarlasMomm Adamira 13 ay oldu benim izden eser dahi kalmadi desem yeridir cok cok az belli belirsiz. Dogumdan sonra 2 ay contractubex kullanmistm