zeynepzeze ya anlama kıtlığı sanirim laf degistirmedim çocukların pedegoga gittiğini de biliyorum ancak devlet hastanelerinde cocuk psikoloğu olarak geçiyor annenin oraya uğramasını söyledim çünkü öneririz biz annelere babalara bu süreçlerde kriz yönetimi saglayamayan ailelere benim önerim gayet yerinde zaten anne dışında herkes cemkirmis sorun değil her postta boule kişiler çıkıyor