Mucizebebegim lütfen sakin kalmaya çalışın. Bebeğinizin uykularını takip edin.duş alıp rahatlamasını sağlayın. Hava güzelken dışarı çıkarın, enerjisini atacak şeyler yapmaya çalışın. Bırakın kalsın ev işi yemek falan. Geçecek bu günler. Benim kızımda gecen hafta 3 yaşına girdi. Eşime dedimki ya artık canımız sıkılıyor evde,önceden bütün işim gücüm kzımdı ama şimdi kendi kendine saatlerce oynuyor. 1 yıldır tuvalete gidiyor ve 1 yıldır emmeyi de bıraktırdım.odasında ayrı uyuyor. Gece kalkmıyor sabah geç uyanıyor yemekte itiraz etmiyor. Her derdini çok anlaşılır şekilde anlatabiliyor. Çok şükür Rabbıme. Yani şöyle çocugu bırakayım da kafamı dinleyeyim demem gereken Bi durum yok. Aksine nereye gitmek istesem kızımı da götürmek istiyorum, kaynanamlar alt katımda bazen eşim gönder diyor yok canım sıkılıyor tek gitmesin diyorum..maşallah diyim. Zor günler geride kaldı.. Bunları inat olsun diye değil umut olsun diye yazdım hemen linçciler gelmesin