Adiyokkitabin Çok ciddiyim valla, doğduğunda biraz kabarıklık vardı ama doktor olabilir yenidoğan dedi ama sonraki 23-24.günü baktım elimle sert mi diye, sert tekrar doktora gittik oda görsün diye, diş olduğunu söyledi 🤷🏻♀️ Çok nadir görülür böylesi dedi şaşırdık bizde 🤦🏻♀️