Çıktı çıkmadı derkenn sonunda bizimde bi incimiz olduu😍
Çok şükür ateş ishal gibi sıkıntımız olmadı ama huysuzluk ve iştahsızlık biraz yormustu🤕
Zeytinyağı karanfil çok iyi geldi bize. Birdeb bire kabardi ve patladı disi tamda amaaan cıkmıyor derken😀😀
10 aylık olduk biraz gecikti tabi☻☻