Mavisanasi bebek küçük ya canım hastanede tedavi alması en doğrusu. Damar yolu bulunmayınca siz mi çıkmak istediniz onlar mı gönderdi?
Bebeklerde damar yolu bulmak zor oluyor, bebek çok ağlıyor haklısın ama biraz sabret yapacak bir şey yok iyileşmesi için mecbur güzelim.
Hastaneden de memnun kalmadıysan başlıklardan Kayseri’de doktor önerilerine bakıp bulabilirsin
ben ilk kızımı bebekken şehir hastanesine götürüyordum Kayseri’de, güzel ilgileniyorlardı ama şimdi çok kalabalık diyorlar.