Mavisanasi Anneler merhaba kizim hasta hastaneden yeni geldik kan aldilar değerleri düşük çıktı serum takcaklardi 4 saat ama damar bulamadikar delik deşik rttiker yavrumu ilaç yazdılar iki gün sonra tekrar getir düzelmezse yatış vercez dediler benm size sorum evde kizima neler yedirebilirim ne yerse daha çabuk düzelir lütfen kimsem yok yardımcı olun 😭😭😭
Aybersa Mavisanasi ah kurban oldugum bebe ,Cook geçmiş olsun ,kemik suyuna sıcak çorba icirsen , taze meyve suları ,eğer yiyebiliyorsa etkili olur bence , Cook geçmiş olsun🤲🤲🤲🤲
Duyguilda Mavisanasi benim kızım da 9 buçuk aylık . Telaş etme ateşi varsa üzerini çok giydirme sık sık kontrol et ılık duş aldır. Kemik suyuna ya da tavuk suyuna çorba yap içir. Emziriyorsan bol bol emzir. İki diş sarımsak zeytinyağı ve çörek otu yağını ez karıştır jel kıvamına gelene kadar. Ayaklarının altına sür çorabını giydir öksürük ve mikroplara iyi geliyormuş bi dr un sayfasında görmüştüm. Neyi var bilmiyorum ama geçmiş olsun canım
Sevvedaa Keşke sonuçlarını alsaydınız. Burda paylaşırdınız. Yeğenim küçükken (15yıl önce) kanında sürekli enfeksiyon çıkardı ozaman çok iyi bi Prof bulmuştuk bize evde asla antibiyotik tedavisi uygulatmadı evdeyken komposto içirin demişti.
Burculicee Sevvedaa https://imgyukle.com/i/owlgtR https://imgyukle.com/i/owl1Cx Kan tahlilleri bu şekilde miniğin Mavisanasi
Sevvedaa Burculicee canım ben anlamıyorum anlayan biri vardır diye dedim hemşire Dr falan. Sen mesajını düzenle deyip bunu ilk mesajına da ekle bence. Dualarımız sizinle 🙏