16022019 sadece yazıklar olsun diyorum. Oturduğumuz yerde doğalgaz yok, soba icin baca yok mecbur ısıtıcı kullanıyoruz. Ona da cok dikkat ettim geceleri açmadım, gündüzleri saatli çalıştırdım. Bide termosifon belası var. Sonuç 2500 lira elektrik faturası. 1248 lira bizim harcadığımız enerji, 1200 lirası vergi. Haram olsun. Market fiyatlarını söylemiyorum bile!