Anne80 almayalımla eylem nasıl olacak, işe toplu taşıma ile gitsen toplu taşıma benzin alacak, kaldı ki çoğu iş mobil dönüyor 21. Yydayız bütün şirketler bu şekilde işlerini döndürüyorlar istanbulda bile yollardaki çoğu araç şirket aracı, lojistik dediğimiz olay komple benzine bağımlı kaldı ki sanayinin çoğu benzine bağımlı, bunu sadece araba sahibi tüketici olarak görmeyin, kaldı ki su an tüketimde gördüğümüz bütün zamların kaynağı petrol ve enerji zammı kaynaklı, ondan boykot edelim bitsin gitsinle olmuyor bu işler, hadi almayalım o işletmeler marketler de batsınlar izleyelim ondan sonra şenliği