Elifhifa bebeğim 1 haftalık bile değildi gaz sancılarından sabahlardık neyseki geçti o günler umarım sizde atlatırsınız. Muhtemelen gazdan yapıyor internetten gaz masajı izleyin emzirme öncesi yapın. Örneğin yarım saat emiyorsa her 15 dkda bir kaldırıp gazını çıkarın emmeye öyle devam etsin bebiş :) birde reflüdende yapar o hareketi eğer kusmaları vs varsa gözlemleyin