Elifhifa Kızlar 10 günlük bebeğim ağlarken kucağıma aldığımda sırtını ve başını geriye atıyo gaz çıkarmak için omzuma yaslamak istiyorum ama geriye doğru kasıyo ittiriyo kendisini. Neden olabilir acaba sizin bebeklerinizde yapıyo mu böyle
minabebek Elifhifa gazdan karnı ağrıyordur sancı tutunca bebekler kendini geriye atar sert bir şekilde sıkar karınları kurbağa karnı gibi gerim gerim gerilir siz o an beslenme gazını sırtını sıvazlayarak çıkartmaya çalışırsınız etkili sonuç için masajlara bakın gaz çıkarma metotlarına internetten bacaklarını kendine doğru çekip top gibi de yapabilir ah ah neler çektik 😭😭
Nemesiss Elifhifa bebeklerde gaz genelde 15 günden sonra başlar. Yaptığı hareket opistotonus olabilirmi Google da araştırıp görsellere bakın isterseniz eğer o hareketse bi doktora gösterin
Elifhifa minabebek inşallah gazdandır gelen yorum korkuttu 15 günkük başlar gaz opistotonus diye bişey yazılmış inşallah sadece gazdır
Elifhifa Nemesiss nerden biliyosunuz bunu ilk defa duydum baktım googledan ama sadece ne olduğu yazılmış detay yok
Nemesiss Elifhifa görsellere bak canım orda görebilirsin hareketi. Benim oğlum da kendini geriyor ve başını arkaya atıyor doktora götürdüm bu hafta onun için 10 gün sonra bi daha götürecem kontrole. Dikkat edilmesi gereken bi hastalığın belirtisi olabilir . Eğer aynı hareketse sende götür
Sevmmm Elifhifa yani olur muhakkak ama asıl gaz sorunu 3-4 haftalıkken başlar genelde. Sancı çekmesini kastediyorum. Misal benim oğlum da uyandığı zaman geriye doğru gerinirdi hep kafa ile popo dışa çıkarak gerinirdi çok tatlı görünürdü ama meğer gazı olduğu için öyle yapıyormuş 🤷🏻♀️ tecrübesizlik işte insan bilemiyor
Elifhifa Nemesiss çok geçmiş olsun ne gibi hastalıklardan şüphelendi doktor. Reflü belirtisi olabilir yazıyo internette
Elifhifa Nemesiss bide bebeğin bu hareketi her kucağa aldığında mı yapıyo canım benimki sadece beslendikten sonra gazı varken yapıyo sanki uyanınca dikkat edicem tekrar
Nemesiss Elifhifa benimki önce uykuda yapıyordu 1 haftadır da hem beslenirken hemde beslenme bittikten sonra da yapıyor. Sık sık yapmaya başladı.
minabebek Elifhifa gazdır herşey kitabına göre olmuyor çok fazla besleniyorsa veya sizin yendiğimiz ürünlerden gaz oluyor beslenme olduğu sürece gaz olacaktır bu hareketler bağırsakları gelişip karın kasları gelişene kadar devam eder
Melisammmmmm Elifhifa Gaz sancısı çekiyordur emzirme sonrası gazını çıkarmaya çalışın 🙏 karnına dairesel masaj yapın biraz sıcak tutun karnını geçer inşallah
Elifhifa Melisammmmmm inşallah gaz sancısıdır 10 günlük olduğu için gaz sancısı olmayabilir diye yorumlar yapıldı
Melisammmmmm Elifhifa Her bebek farklıdır bizde 10 günlükken başlamıştı gaz sancısı 🙏güzelce masaj yap rahatlasın miniğin🌹
Duru5214 Elifhifa bebeğim 1 haftalık bile değildi gaz sancılarından sabahlardık neyseki geçti o günler umarım sizde atlatırsınız. Muhtemelen gazdan yapıyor internetten gaz masajı izleyin emzirme öncesi yapın. Örneğin yarım saat emiyorsa her 15 dkda bir kaldırıp gazını çıkarın emmeye öyle devam etsin bebiş :) birde reflüdende yapar o hareketi eğer kusmaları vs varsa gözlemleyin
GALADRiELL Elifhifa cqnım benim bebeğimin de gaz sancısı çok erken başladı bana da 15 günden önce olmaz demişlerdi ama oluyormuş yani o yüzden dert etme