hurremsultann merhaba benim bebeğim 4.5 aylıkken bıraktı anne sütünü daha sonra devam mamasına geçince su teklif ettim sürekli ama içmedi, 9 aylık civarı ek GIdayı biraz severek yemeye başlayınca içmeye başladı ama yine de aman aman değil,. 2 günde 150 cc ancak içiyor