hurremsultann dün gece tam da böyle bir post açsam mı acaba diye düşünüyordum.. 7 aylığız, ek gıdaya 5.5 Aylıkken doktor tavsiyesiyle başladık. 2 aydır suyla cebelleşiyoruz. Kaşıkla biberonla alıştırma bardağıyla çay bardağıyla her şeyle deniyorum mochiyle bile denedim 😁oyunla felan içiyor bazen mochiyle. Genelde ağzının kenarından akıtıyor veya tükürüyor.. dedim belki suyun tadı garip geliyor kuru kayısı üzüm armut kaynattık komposto gibi suyunu süzdüm biberona koydum hem kabızlığa da iyi gelir diye. Bir iki çekti bşraz içti sonra onu da içmedi.. zar zor 30 cc anca içer su bi günde.. ne yapmalıyım ben de bilmiyorum