Tgcakdgnn Doktorumuzun önerisiyle 5 aylıkken başladık. Mama uzunca bir süre daha olacak hayatınızda. Bence önce bu problemi aşmalısınız. Ek gıdaya başlasanız dahi doyumluk olmayacak uzunca bir süre,tadımlık olacak. Umarım en kısa sürede biberona geri döner bebeğiniz. 🙏🏻🌸