Cemre50 kaldırmayın. 2,5 aylıkken gece 1 kere yeter. Ama uyanmıyorsa ve sabah da iyiyse uyandırmayın. Benim kosom 2 aylıkken bazen uyanmıyordu, doktorumuz uyandırma o zaman demişti. 3 aydan sonra talep etmiyorsa emmesede olur. 12 saate kadar aç kalabilşyorlar gece. 3 saatte bir uyandırıp gece düzenini bozmayın. Ben büyül kızımda 4 saatte bir kalkıyırdum sonra alışkanlık oluyor.