Merhabalar anneler bebeğim gündüz uyumuyor 45 dakka uyuyor kalkıyor 2 saat ayakta gündüz uyanınca emziriyorum huysuzlanıyor emziriyorum geceleri 3 saatte bir alarm kurup kaldırır emziriyordum bu aralar gece karnını doyurup yatırdığımda kendi 4 bazen 5 saatte uyanıyor gece 1 kez emziriyorum gece 11 de emerse 2.5 gibi kalkıyor bide sabah 6.5 da kalkıyor sorum şu gece 1-2 kez emzirirsem sütüm azalır mı bebeğimi gece uyanmasada 3 saatte bir kaldırmalımuyım ne yapacağımı şaşırdım gece az kalkınca kendimide suçlu hissediyorum uyumak için kalkmıyormuşum hissi yaşıyorum tecrübeli anneler lütfen yardımcı olun 😔😔emzik tutmuyoruz gündüz sürekli kucaktayız