Tugbamngr21 hayirli geceler benim oglumda 1 yasinda bende hamile oldugumu 2 gun once testle ogrendim yarin kan sonucum cikacak bakalim sonuc ne olacak bende sezeryanliyim ama bizde emme durumu mevcut degil ama ara yakin olunca sezeryan konusunda bir cekince yasiyor haliyle insan hayirli olsun diyelim saglikla gelsin minik😊