Birinci doğumumda da normal doğumu çok istiyordum son dakika bebekten dolayı sezeryana alındım, ikinci de ssvd doktoru bulmuştum ona gitmeyi çok istiyordum , ama söylediklerinize göre nasip olmayacak galiba sütüm var emiyor memeye düşkün bir bebek ama bakalım nasıl olacak hamilelik sürecinde , en çok sezeryan süremin yakın olması korkutuyor ve, normalde ideal kilom 50-55 arası emzirdiğim için diyet yapmadım 70 e yakınım zayıflamayı planlıyordum 1 yaşında, bide bunun üstüne tekrar kilo binerse nasıl olacağım bilmiyorum hem doğum sağlığı açısından hem fiziksel olarak🤦🏻♀️