Zehrayrr amın. Insallah evlat ayırt etmiyorum.. Eşim dort erkek biz uc erkek bır kız. Nebılım ıste korkuyorum. Zaten çift çizgi gördüm bu erkek dedım. Cunku tam ovulasyon testınde cıft koyu çizgiyı gördüğümde ilişkı yasandı. Oğlumun bı doktoru var prof. Eşi kadın doğumcu. Bı kontrol de burnunda morluk var hocam bunu goren hep ardı erkek dıyor. Var mı boyle bısey. Guldü..kız mı istiyorsun dedım hayırla saglıkla bı kız ısterim. Dedı kı sen nezaman ıkıncıyı yapacaksın ben sana bı takvım ayarlarım. Allahın ıznı ıle kızın olur ınsallah dedı. Detayları maalesef ıkıncıyı dusununce oğrenecehım