Zehrayrr hayırlı olsun… Hayırla gelsın saglıkla buyusın ben de uc erkekten sonra olmusum annemin enbuyuk korkusu kızsız anne olmak. Bız de atasozu varsır eteğini açan bir kızın olsun. Anlamı cpk guzel.. Dualar etmıs babamda annemde sonunda olmusum. Babam hep der. Dordu de kız olsaydı. Insallah ablanızın da bır kızı olur. Sağlıklı la ve hayırla oncelıkle… Benımde bır oğlum var ben de duamda hep hayırlı saglıklı bır salıha kız ver rabbım dıye. Insallah sızın de olur