otose_san kızım 26 aylık 16 aylıkken bezi bırakmaya kalktı müsade etmedim açıkçası çünkğ o da bende tam hazır değildik sonra 19-20 aylıkken bezsiz uyudu öğlenleri sıfır kaçırma ile. Yavaş yavaş öğle uykusundan önce ve sonra çişe gittik klozeti istedi oturdu korkmadan. Sonra hastalık geçirdik tam bezi bırakmışken ve kızım ishal oldu yoldaydık mecbur bez taktık ama anlattım durumu. Evde olduğumuz sürece ishal bile olsa bez takmadım o da zaten rahatsız oldu. Sonradan yavaş yavaş yine anlata anlata bitirdik. Şu an geceleri 1 kere kaldırıyorum sonra sabaha kadar çiş için kalkmıyor olsa bile tutuyor. Arada kaçırıyor olabilir annecim ama dikkat edelim diyorum üstelemeden ve ona yatağının alezini çarşafını değiştirmesi için zaman tanıyorum. Çişe gidelim yerine hadi gel çişe böh yapalım, aaa çeşmeyi açalım şaar yapalım felan diyebilirsiniz. Mesela kızım bazen çiş yok diyor ama halbuki çok çişi var neremizden çiş yapıyorduk kulaklarımızdan mı akıyordu aaa felan diyorum hayır dur ben göstereyim diyor. Yada aaa çok çişin gelmiş bak Çeşme sesi gibi dedim aklında kalmış anne çeşmeyi açtım diyo hoşuna gidiyor. Biraz tuvalete yapınca ilk 1 hafta ara ara ödül verin tebrik edin ama çok abartıya kaçmadan bir de ona kendisi yapması için alan verin. Kızım kapıyı açar girer taburesini alır ışığı açar sonra klozete şu merdivenli aparattan aldım onu koyar tuvaletini yapar , temizliğini yapar. Sifonu çeker. Üstünü toplar, ellerini yıkar ve çıkar. Bizde kapı kapatma ve ışık kapatmada takılı kaldık 😂 ah bazen sifona basmayı unutuyor çağırıyorum ben geri basıyor bir de pardon diyo 😂 açıkçası tuvaleti eğlenceli hale getiriin