otose_san hiç takma boşver kimseyi, insan bir süre sonra duymamaya başlıyor, yürümeyen çocuk yok konuşmayanda sürekli bezli gezenin de hastalık olmasın görmedim ben, benim kayınvalide de bez kullanma kuma oturturduum derdi 😂 mesela tamam anne yaparım dedim, tamam de geç, kuma otutturdum diyince aman kızım mikrop kapar falan dedi sanki kendi dememiş gibi, onlar hep birşeyler der konuşsunlar. Yeterki