yookkdahaneler Cansu4401 sombre istemiştim çok tatlı bi renkti istediğim , ama bildiğiniz sarı ombre oldu ve tel tel gıcık duruyor . Evde kendim markası güzel bi boya ile baştan aşağı boyasam ne olur acaba ?
Busra_33 yookkdahaneler Bende sarı istedim gittim kuaföre bana keçi rengi yaptı . Siyah gri yaptı, orayı birbirine kattım 700 tl vermedim parasını çıktım geldim. Başka kuaförde 2 gün sonra 1600 tlye yaptırdım. Mükemmel oldu.
Busra_33 yookkdahaneler Kuaföre gittiğinde bahane buluyorsa ve saçını sana anlatmaya çalışıyorsa şöyle böyle diyorsa yaparım ama böyle olur diyorsa kesinlikle çık ordan.
yookkdahaneler MeteNaz ben açık kahve çok güzel bi renk istemiştim sombre gibi böyle oldu ve fotoğraftakinden daha iğrenç , koyu renk istiyorum. Kremler fayda etmiyor ya 🥲
Busra_33 yookkdahaneler İyi karar ver çünkü sarıya dönüş çok zor. Gerçekten koyu istiyorsan yap , istemiyorsan bırak bu saç kalsın .
MeteNaz yookkdahaneler normal küllü kumral alıp boyayın zaten sadece sarılara tutar kendi saç renginize tutmaz
MeteNaz yookkdahaneler istediğiniz tatlı bir renk olur. Ama ne koyu ne açık normal küllü kumral palette olur
Cansu4401 yookkdahaneler hayır kötü olmaz ama şöyle soylim koyuya boyadım ya şartların yikandikca açılır kestre kestre anca duzelr yada basko kuaförde duzeltcn cnm
Deletedmom484545 yookkdahaneler 1.si attıkların açılmıyor. 2.si kuaföre git sacından önemli değil o para